Inovativno edukacijsko okruženje
MiniPolis koncept učenja kroz igru
U potpunosti smo posvećeni razvoju djece, a naš jedinstveni edukativni koncept jamči da je svaka minuta provedena u MiniPolisu kvalitetno iskorištena i investirana u dobrobit djeteta.
Edukativni program MiniPolisa verificiran je i od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, koje ga je pozitivnim stručnim mišljenjem potvrdilo kao oblik izvanučioničke aktivnosti.
Verificiran edukativni program
Ekspertno osmišljeni scenariji
Multidisciplinarno validirane igre
Jedinstveno okruženje u Hrvatskoj
Prvi dječji grad u Hrvatskoj prostire se na otprilike 2000 kvadrata
Djeca se u MiniPolisu upoznaju s 50+ zanimanja
Scenografija kao nijedna druga
Dječji grad kao zabavna učionica od 2000 kvadrata
Na 2000 kvadrata smjestili smo četrdesetak kućica te ih organizirali i uredili tako da čine pravi mali grad za djecu.
MiniPolis je u svojoj izvedbi u potpunosti prilagođen djeci i njihovim potrebama, a scenariji i zadaci koje smo integrirali snažan su impuls i poluga njihovom psihofizičkom razvoju.
Nije svaka igra ista
Šest komponenti kojima validiramo kvalitetu dječje igre
Za razliku od klasičnih igraonica za zabavu, naše igre i scenariji su ekspertno osmišljeni i validirani kroz 6 ključnih komponenti koje osiguravaju da svaka minuta provedena u MiniPolisu nije potrošena, već investirana u razvoj i dobrobit djeteta.
Motorika
Definirana je kao ukupnost pokreta čovjekova tijela, a znanstvena istraživanja su pokazala da je upravo igra najbolji poticaj razvoju motorike djeteta. Inovativno okruženje MiniPolisa kroz aktivnosti u različitim tematskim kućicama djeci osigurava široki spektar motoričkih podražaja kojima razvijaju grubu i finu motoriku.
Kreativnost
Suprotno pretpostavci prema kojoj je kreativnost djeteta izjednačena s predeterminiranim talentom, nova znanstvena istraživanja pokazuju da je kreativnost vještina koju je ne samo moguće, već i potrebno razvijati! Različite aktivnosti u MiniPolisu dat će snažan impuls razvoju kreativnosti djeteta i pomoći mu da u potpunosti oslobodi i razvije sve svoje kreativne potencijale.
Komunikacija
Funkcije komunikacije, poput uspostavljanja odnosa s drugima, samoizražavanja, prenošenja informacija ili traženja odgovora, ključne su u intelektualnom razvoju djece, a ekspertno kreirani scenariji u različitim kućicama MiniPolisa potaknut će razvoj komunikacijskih vještina kod djece.
Timski rad
Uspješno kompletiranje dijela scenarija i zadataka u kućicama MiniPolisa nemoguće je bez međusobne suradnje, a upravo je takvo okruženje snažna poluga u razvoju socijalizacije i integracije djeteta u društvo.
Logika
Svi scenariji u MiniPolisu sadrže i logičku komponentu koja djecu potiče na razmišljanje kroz igru. Zagonetke, mozgalice i logički problemi koje treba riješiti za uspješno izvršenje zadataka najsnažnija su poluga i poticaj intelektualnog razvoja.
Planiranje
Složena vještina planiranja od djeteta zahtijeva povezivanje prethodnih iskustava s budućim, a uspješno planiranje potiče razvoj samodiscipline i liderskih sposobnosti djeteta.
Uvidom u dostavljeni program mišljenja smo da će navedeni program MiniPolis doprinijeti osmišljavanju aktivnosti u radu s djecom u dječjim vrtićima i učenicima osnovnih škola te u provedbi izvanučioničke nastave.
Agencija za odgoj i obrazovanje
Pozitivno stručno mišljenje Ministarstva znanosti i obrazovanja
Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO) i Agencija za odgoj i obrazovanje dali su pozitivno stručno mišljenje o MiniPolis interaktivnom programu učenja kroz igru za kojeg su potvrdili da je, kao oblik izvanučioničke nastave, u skladu s godišnjim planom i programom te ciljevima i aktivnostima Nacionalnog kurikuluma Republike Hrvatske.
U obrazloženju stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje stoji da se kroz MiniPolis interaktivni program korištenjem rekvizita i simuliranih scenarija stvarnih situacija provode i ciljevi Nacionalnog kurikuluma za rani predškolski odgoj i obrazovanje te kurikula međupredmetnih tema u osnovnoj školi.