Inovativno edukacijsko okruženje

MiniPolis koncept učenja kroz igru

U potpunosti smo posvećeni razvoju djece, a naš jedinstveni edukativni koncept jamči da je svaka minuta provedena u MiniPolisu kvalitetno iskorištena i investirana u  dobrobit djeteta. 

Edukativni program MiniPolisa verificiran je i od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, koje ga je pozitivnim stručnim mišljenjem potvrdilo kao oblik izvanučioničke aktivnosti.

Verificiran edukativni program

Ekspertno osmišljeni scenariji

Multidisciplinarno validirane igre

Jedinstveno okruženje u Hrvatskoj

40+

40+ tematskih kućica u kojima se djeca upoznaju s više od 50 zanimanja i uloga

1000

Prvi dječji grad u Hrvatskoj prostire se na otprilike 1000 kvadrata

Scenografija kao nijedna druga

Dječji grad kao zabavna učionica od 1000 kvadrata

Na 1000 kvadrata smjestili smo četrdesetak kućica te ih organizirali i uredili tako da čine pravi mali grad za djecu. 

MiniPolis je u svojoj izvedbi u potpunosti prilagođen djeci i njihovim potrebama, a scenariji i zadaci koje smo integrirali snažan su impuls i poluga njihovom psihofizičkom razvoju.

Nije svaka igra ista

Šest komponenti kojima validiramo kvalitetu dječje igre

Za razliku od klasičnih igraonica za zabavu, naše igre i scenariji su ekspertno osmišljeni i validirani kroz 6 ključnih komponenti koje osiguravaju da svaka minuta provedena u MiniPolisu nije potrošena, već investirana u razvoj i dobrobit djeteta.

Motorika

Definirana je kao ukupnost pokreta čovjekova tijela, a znanstvena istraživanja su pokazala da je upravo igra najbolji poticaj razvoju motorike djeteta. Inovativno okruženje MiniPolisa kroz aktivnosti u različitim tematskim kućicama djeci osigurava široki spektar motoričkih podražaja kojima razvijaju grubu i finu motoriku.

Kreativnost

Suprotno  pretpostavci prema kojoj je kreativnost djeteta izjednačena s predeterminiranim talentom, nova znanstvena istraživanja pokazuju da je kreativnost vještina koju je ne samo moguće, već i potrebno razvijati! Različite aktivnosti u MiniPolisu dat će snažan impuls razvoju kreativnosti djeteta i pomoći mu da u potpunosti oslobodi i razvije sve svoje kreativne potencijale.

Komunikacija

Funkcije komunikacije, poput uspostavljanja odnosa s drugima, samoizražavanja, prenošenja informacija ili traženja odgovora, ključne su u intelektualnom razvoju djece, a ekspertno kreirani scenariji u različitim kućicama MiniPolisa potaknut će razvoj komunikacijskih vještina kod djece.

Timski rad

Uspješno kompletiranje dijela scenarija i zadataka u kućicama MiniPolisa nemoguće je bez međusobne suradnje, a upravo je takvo okruženje snažna poluga u razvoju socijalizacije i integracije djeteta u društvo.

Logika

Svi scenariji u MiniPolisu sadrže i logičku komponentu koja djecu potiče na razmišljanje kroz igru. Zagonetke, mozgalice i logički problemi koje treba riješiti za uspješno izvršenje zadataka najsnažnija su poluga i poticaj intelektualnog razvoja.

Planiranje

Složena vještina planiranja od djeteta zahtijeva povezivanje prethodnih iskustava s budućim, a uspješno planiranje potiče razvoj samodiscipline i liderskih sposobnosti djeteta.

Uvidom u dostavljeni program mišljenja smo da će navedeni program MiniPolis doprinijeti osmišljavanju aktivnosti u radu s djecom u dječjim vrtićima i učenicima osnovnih škola te u provedbi izvanučioničke nastave.

Agencija za odgoj i obrazovanje

Pozitivno stručno mišljenje Ministarstva znanosti i obrazovanja

Ministarstvo znanosti i obrazovanja (MZO) i Agencija za odgoj i obrazovanje dali su pozitivno stručno mišljenje o MiniPolis interaktivnom programu učenja kroz igru za kojeg su potvrdili da je, kao oblik izvanučioničke nastave, u skladu s godišnjim planom i programom te ciljevima i aktivnostima Nacionalnog kurikuluma Republike Hrvatske.

U obrazloženju stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje stoji da se kroz MiniPolis interaktivni program korištenjem rekvizita i simuliranih scenarija stvarnih situacija provode i ciljevi Nacionalnog kurikuluma za rani predškolski odgoj i obrazovanje te kurikula međupredmetnih tema u osnovnoj školi.

Shopping Cart
Scroll to Top